Regulamin zapisu na Newsletter
- Informacje ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usługi Newslettera przez Kraina Relacji Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-107), przy ul. Górniczej 2/57, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0001168971, NIP: 7792587420, REGON: 541516348 (dalej: „Administrator” lub „Kraina Relacji”).
- Usługa Newslettera polega na przesyłaniu treści drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail. Treści te mogą obejmować informacje o produktach i usługach, wydarzeniach, artykułach blogowych, działaniach marketingowych oraz innych materiałach promocyjnych. Newsletter stanowi usługę dostarczania treści cyfrowych w rozumieniu obowiązujących przepisów.
- Warunki korzystania z Newslettera
- Zapisanie się do Newslettera wymaga podania adresu e-mail i potwierdzenia zgody na jego otrzymywanie. Potwierdzenie zapisu następuje poprzez kliknięcie w przycisk aktywacyjny przesłany na wskazany adres e-mail.
- Zapisanie się do Newslettera i jego potwierdzenie skutkuje zawarciem umowy, na mocy której Administrator zobowiązuje się do dostarczania treści cyfrowych, a Użytkownik – do udostępnienia swoich danych osobowych w celu realizacji tej usługi.
- Skorzystanie z usługi Newslettera możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących wymagań technicznych:
- posiadanie urządzenia z dostępem do internetu,
- korzystanie z aktualnej wersji przeglądarki internetowej obsługującej HTML5 i pliki cookies (np. Chrome, Firefox, Safari),
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wieku Użytkownika w celu zapewnienia zgodności z przepisami dotyczącymi świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Zgoda marketingowa i jej wycofanie
- Potwierdzając zapis do Newslettera, Użytkownik wyraża zgodę na:
- otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych środkami komunikacji elektronicznej (zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną),
- wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych do celów marketingu bezpośredniego (zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym).
- Zgoda jest dobrowolna, ale niezbędna do świadczenia usługi Newslettera. Brak zgody uniemożliwia zapis do bazy subskrybentów.
- Użytkownik ma prawo w każdej chwili cofnąć udzieloną zgodę, co skutkuje rozwiązaniem Umowy i zaprzestaniem świadczenia usługi Newslettera. Cofnięcie zgody na otrzymywanie Newslettera nie jest równoznaczne z żądaniem usunięcia danych osobowych. W przypadku chęci skorzystania z prawa do usunięcia danych, Użytkownik powinien złożyć odrębny wniosek na adres e-mail: biuro@krainarelacji.pl. Dane będą usuwane zgodnie z zasadami wynikającymi z Polityki prywatności.
- Potwierdzając zapis do Newslettera, Użytkownik wyraża zgodę na:
- Rezygnacja z subskrypcji
- Subskrybent może zrezygnować z otrzymywania Newslettera w dowolnym momencie, bez podania przyczyny. Można to zrobić:
- poprzez kliknięcie linku „Anuluj subskrypcję” w stopce każdej wiadomości e-mail,
- wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@krainarelacji.pl,
- przesyłając pisemne oświadczenie na adres siedziby: Kraina Relacji Sp z o.o. ul. Górnicza 2/57, 60-107 Poznań.
- Rezygnacja powoduje natychmiastowe rozwiązanie Umowy o dostarczanie treści cyfrowych.
- Subskrybent może zrezygnować z otrzymywania Newslettera w dowolnym momencie, bez podania przyczyny. Można to zrobić:
- Prawo do odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu można przesłać:
- e-mailem: biuro@krainarelacji.pl,
- listownie na adres siedziby: Kraina Relacji Sp z o.o. ul. Górnicza 2/57, 60-107 Poznań.
- Reklamacje
- Reklamacje dotyczące działania usługi Newslettera można składać:
- drogą elektroniczną na adres: biuro@krainarelacji.pl,
- pisemnie na adres: Kraina Relacji Sp z o.o. ul. Górnicza 2/57, 60-107 Poznań.
- Reklamacja powinna zawierać: dane kontaktowe, opis problemu oraz ewentualne żądania. Ich podanie nie jest obowiązkowe, ale ułatwi rozpatrzenie sprawy.
- Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni, a odpowiedź udzielana jest w takiej samej formie, w jakiej została złożona reklamacja, chyba że Użytkownik wskaże inaczej.
- Reklamacje dotyczące działania usługi Newslettera można składać:
- Prawa autorskie
- Treści dostarczane w ramach Newslettera stanowią utwory chronione prawem autorskim i mogą zawierać zastrzeżone znaki towarowe.
- Materiały przesyłane w Newsletterze są przeznaczone wyłącznie do osobistego użytku Użytkownika. Jakiekolwiek inne formy korzystania (np. kopiowanie, rozpowszechnianie) są zabronione bez pisemnej zgody Administratora.
- Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod dochodzenia roszczeń, w szczególności poprzez:
- złożenie wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
- mediację przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej,
- kontakt z rzecznikiem konsumentów lub organizacją konsumencką,
- platformę ODR.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod dochodzenia roszczeń, w szczególności poprzez:
- Zmiany Regulaminu
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku:
- zmiany przepisów prawa,
- wprowadzenia nowych funkcjonalności lub modyfikacji serwisu,
- potrzeby doprecyzowania postanowień.
- Zmiany zostaną opublikowane na stronie internetowej www.krainarelacji.pl przed wejściem w życie.
- Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy zawarte przed jej wejściem w życie. Użytkownik może nie wyrazić zgody na zmiany, co jest równoznaczne z rezygnacją z usługi Newslettera.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku:
- Przepisy końcowe
- W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.09.2025 r.